۶ پاسخ

والا من سرجی خریدم اصلا راحت نبودم و تنگ هم بود برام با اینکه بزرگترین سایز بود از همون اول شورت معمولی خودمو پوشیدم

من ۱۰ تا سرجی فیکس خریدم نخی ام دارم ۴،۵ تایی

من ۴ تا خریدم اصلا استفاده نکردم یدونه تو بیمارستان خودشدن دادن همون بود بعدشم از وقتی اومدم خونه شرت نخی استفاده کردم

شرجی فیکس عالیه باورت میشه من تا چهل روز بعد زایمان میپوشیدم سرجی فیکس .چون سزارین بودم بقیه شورتا نیفتاد روی خط بیخیم یا ضخیم بود عرق میکردک بااینکه زمستون بود کلا سرجی فیکس عالی بود

والا من نخی راحت ترم نخی گرفتم

من دوتا سرجی خریدم نخی هم میبرم

سوال های مرتبط