۶ پاسخ

کالاندولا گلم آره خوبه 🫠

من ایروکس استفاده می کنم برای التهاب ایناس گاهیم با صابون میشورمش

عااالي

برای دون دون شدن قرمز گردن پسرم ایپوزینک ۲۵ درصد میزنم

عالیه فقط کالاندولا

بله
ان ان
الفا
پناتن
اینا هم عالی ان

سوال های مرتبط

مامان فندق👼🏻 مامان فندق👼🏻 ۱۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی