سلام خانوما میگم که علائم هاتون از کی شروع شد؟ازچندهفتگی؟

۶ پاسخ

نمیدونم بی‌بی بزنم یا نزنم میگم حداقل یه هفت روز بگذره

وقتی هم رابطه دارم احساس میکنم یه چیز گرد کوچولو زیردلمه سمت راستم

ازمن شروع شده ازمرغ بدم میاد

گذشته ۴ روز

سر پسرم خيلي كم بود و از هشت هفته
سر دخترم از پنج هفته ى شديد

چن روز مونده ب موعد

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری