خانما علائم بارداریتون از کی شروع شد

۷ پاسخ

من هنوز ندارم هیچی بعضی وقتا حس میکنم اصلا حامله نیستم

دقیقا از چهار هفته...با دل درد و‌کمرد شدید

من علائم بارداری نداشتم

من سه روز مونده سینه هام حساس شده هیچ وقت اینجوری نبودم معدم هم میسوزه هم سنگینه بارداری قبلیم هم معدم از ماه اول میسوخت نمیدونم دیگه مثبت میشم یا نه

مال من از ۴ هفته

من هیچ علایمی نداشتم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری