سلام خانوما بعد از حاملگی پوچ حاملگی بعدیتون اکی بوده؟

تصویر
۳ پاسخ

حاملگی پوچتون چه جوری بودش علایمتون

من سه ماه بعد پوچ باردار شدم خداروشکر اوکی بود

ای خدا مماغشو🥰🥰😅

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آران💙 مامان آران💙 ۲ ماهگی
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری