من چهار ماه پیش رفته بودم تنبلی بود این ماه که رفتم گفت تقریبا خوب شده
بخدا وضع من که با گذشت زمان بهتر نشده🥲 چه با اصلاح سبک چه کاهش وزن
داروهام رو من تاثیری نداره
سلام عزیزم .
برای تنبلی از مصرف زیاد فست فود ها جلوگیری کن .
شکر قهوه ای مصرف کن ب جای سفید .
مصرف شیرینی رو کاهش بده ب مرور بهتر میشه تنبلی 🥰
عزيزم درمان نداره فقط پيشگيري و اينا
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
اگه دارو مصرف کنه و به خوردوخوراکش وسبک زندکیش توجه کنه بله که تغییر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.