۶ پاسخ

من چهار ماه پیش رفته بودم تنبلی بود این ماه که رفتم گفت تقریبا خوب شده

بخدا وضع من که با گذشت زمان بهتر نشده🥲 چه با اصلاح سبک چه کاهش وزن
داروهام رو من تاثیری نداره

سلام عزیزم .
برای تنبلی از مصرف زیاد فست فود ها جلوگیری کن ‌.
شکر قهوه ای مصرف کن ب جای سفید .
مصرف شیرینی‌ رو کاهش بده ب مرور بهتر میشه تنبلی 🥰

عزيزم درمان نداره فقط پيشگيري و اينا

عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم

@Nanaeii17

اگه دارو مصرف کنه و به خوردوخوراکش وسبک زندکیش توجه کنه بله که تغییر میکنه

سوال های مرتبط