خانما کسی توبارداری چرک خشکن استفاده کرده؟؟؟

۶ پاسخ

منم ازيترومايسين ميخورم واسه عفونت ادراري

من سفکسیم خوردم

سرما خورده بودم،آزیترومایسین ۵۰۰ دکتر داد

بله عفونت اصلا خوب نیست
باید درمان بشه

من آموکسی سیلین استفاده کردم، سرما خورده بودم دکتر تجویز کرد.

آره عزیزم من عفونت ادراری داشتم خوردم برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری