منم ازيترومايسين ميخورم واسه عفونت ادراري
من سفکسیم خوردم
سرما خورده بودم،آزیترومایسین ۵۰۰ دکتر داد
بله عفونت اصلا خوب نیست
باید درمان بشه
من آموکسی سیلین استفاده کردم، سرما خورده بودم دکتر تجویز کرد.
آره عزیزم من عفونت ادراری داشتم خوردم برطرف شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.