کسی ازاین قرص استفاده کرده توبارداری

تصویر
۱۲ پاسخ

بله من روزی یکی میخورم

بله منم میخورم

اره منم میخورم

من 3بار در هفته ازش میخورم

منم استفاده میکنم

من استفاده میکنم

من بخاطر درد پا دکتر بهم داده

بله دکترم بهم داده من هرشب میخورم

من✋🏻😚.

ماغیر قرص اهن هیچ استفاده نمی کنم

اره منم

بله من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری