کسی ازاین شیاف توبارداری استفاده کرده

تصویر
۱۰ پاسخ

منم
ولی آره زدم یهو دسشویم گرفت رفتم همش ریخت بیرون دوباره بزنم

هرشب 😑😑

اره خوبه
فقط حواست باشه مارک فرتیژست نگیری اصلا بدرد نمیخوره

من استفاده میکنم

برای چیه؟

همون اکتوژست هست ؟؟

من استفاده کردم

همه استفاده میکنن تقریبا

من از اول بارداری

من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدرضا.علیسان مامان محمدرضا.علیسان روزهای ابتدایی تولد