۸ پاسخ

پستونک اگه میخوره بگیر ازش بخاطر پستونکه بعد چند ماه خیلی بهتر میشه
دگ تا سه نشد بگیر بالای سه دگ کلا درست نمیشه

چیزی نیست باید بزاری دندون اصلی دربیاد بعد اگه نامرتب بود تا دوازده سالگی وقت داری ببری ارتودنسی متحرک بگیری

چرا همه میگن برای پستونک هست؟
خیلی جالب شد برام
دختر منم دوسال پستونک خورد
اصلا اینطور نیست
دندون هاش خیلی صافه و اوکیه...
شاید فرم دندونش اینطوریه

در اینده اگه دندون های دائمی صاف نشد ارتودنسی کن

ممکنه برا پستونک باشه

پستونک ما ماهم اونجوری

چشه؟

پستونک زیاد خورده؟

سوال های مرتبط

مامان 💗مِهر و دل💗 مامان 💗مِهر و دل💗 ۳ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی