فولیک اسید باید دوز ۱ خورده بشه مگر به صلاحدید پزشک (برای کسایی که سابقه مشکلی دارن) وگرنه دوز ۵ ممکنه خدایی نکرده ریسک یکسری اختلالات رو بالا ببره.
ویتامین Eهم خوبه دکتر برام نوشته بود
من برای اقدام لتروزول... ویتامین دی..فولیک اسید۵...متفورمین...اوابوست..ip6یا همون اوزیل وقرص آهن
البته چون سقط داشتم هیدروکسی..آسپرین مصرف میکنم
برای پرولاکتین کابرگولین
و برای فشار بالا روزی دوتا متیل دوپا و صبح ناشتا قرص تیروئید
ویتامین د
انشاالله که مثبت میشی.
برای منم دعا کن 🥹
ماه چندمته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.