۷ پاسخ

دختر من خیلیییی راحت با چند باری که قشنگ براش توضیح دادم:مامان تو دیگه بزرگ و خانوم شدی میتونی صحبت کنی و وقتی جیش یا پی پی داری مثه مامان و بابا بری توی دسشویی کارتو انجام بدی،دیگه نیازی به پوشکم نداری که پاهات بسوزه راااحت میشی
دو سه روز بازش کردمو هر نیم ساعت تا چهل دقیقه میبردمش دسشویی کلییی تشویقش میکردم وقتی جیش میکرد
بعد اونم راحت یاد گرفتو اوکی شد دیگه
را ه میره میگه نه به پوشک،پوشک خوب نیس،من خانوم شدم بزرگ شدم😅🦦😂😂

شاید اماده نبوده زود گرفتی بچه با بچه فرق داره یکی ممکنه تا ۳سالگی پوشک بشه یکی زودتر از پوشک گرفته بشه اگ اماده نباشه هم خودتو هم خودشو اذیت میکنه

با بازی ببرش تند تند دسشویی هردفعه به یک‌بهانه ای تا عادی بشه براش

سلام
ومنی ک فک میکردم سخت ترین مرحله رو پیش رودارم خیلی راحت ۳روزه پوشک نکردم
کلا شبا ک یساله خشکه تاصب پوشک نمیکردم دیگ باخودم میبرمش دستشویی باهم جیش میکنم فقط باید قصری بگیرم براش اذیت میشه بشینه
فقط موندم واسه پی پیش ببینم میگه یانه

من امروز دیگه عصبی شدم پوشک کردم 😩

راحت نبود ولی گرفتیم
از هر نیم ساعت شروع کردیم
یبار اسب شدم بچه رو بردم سرویس
یبار مورچه یبار هواپیما
یبار با کلک برچسب
یبار رنگ انگشتی و....
چند بار خطا
یه تایمی خودشو میگرفت
یبوست شد
گرچه پوشک پسر من شب تا صبح خشک بود وقتی گرفتم

به نظرم هرچی زودتر اقدام بشه راحتره..من دوسال و سه ماهگی گرفتم از روز سوم دیگه یاد گرفت

سوال های مرتبط