نظرتون در مورد بچه دوم چیه

۱۷ پاسخ

الان بااین وضعیت جنگ وگرونی و قحطی ووووو خودت چی فکر میکنی؟ عقلت چی دستور میده؟

شاید دخترم ۶ سالش شد بیارم
البته ببینیم مملکت ب کدوم سو میره
با این اوضاع هرگز

ب هیچ‌وجه تمام شد

با این وضعیت نه
چون تا حداقل ۱۰سال آینده وضعیت بدتر میشه که بهتر نمیشه

من عاشق بچه ام اگه امکانش بود ی پنج شش تایی میاوردم اما الان تو این مملکت هرگز به بعدی فکر نمیکنم چون پیش خدا وجدانم واینده بچم مسئولم

توی این وضعیت توی این مملکت بچه آوردن خودخواهی محضه!!

برای زایمان بچه داری .خیلی اذیت شدم ولی جنگ تموم بشه دخترم ۵ ۶ ساله بشه شاید بفکر دومی باشه . آخه یکی خیلی کمه بعد من تو دنیا کیو داره آخه

چند سالتونه.

اصلا میبینم یه نفر دوتا بچه براش ناراحت میشم . خدایا توووبه

اصلا و عمرا نمی‌خوام تو همین یه دونه اش زاییدم 😆

با این وضعیت کشور نه

نههههههه😴😴😴🫠🫠🫠

من خیلی دوست دارم
ولی خودم چی
میخوام برا دکترا بخونم
کارم رو از دست دادم
استعفا داذم
افسردگی کرفتم
از طرفی هم فوبیا دارم بمیرم بچه هام بمونن دست نا مادری😵‍💫😵‍💫

بهش فکر نمیکنم

منفی ....

فکر نمیکنم بهش الان 😁😁 شاید یه سال دیگه

درحال حاظر به هیچ عنوان

سوال های مرتبط