۲۲ پاسخ

۱۳۰۰چیه که میخای بفروشی؟؟بذار برای بچه بعدی یا چمدونم یادگاری.اخه پولی نیست

حالا فروختی؟؟؟
منم روروئک و واکر پسرمو میخوام بفروشم تونستی برای منم بفروش 😅
کالسکه و کریرشم هست

۱۳۰۰ دوتاش باهم؟به نظرم نگه داری خیلی بهتره اگرم جاش و نداری ببخش به کسی که نیاز داره چون واقعا پولی نیست

عزیزم آیدی روبیکات بالا نمیاد
اگه ممکنه شماره بزار

صندلی متین فروختی؟

عزیزم کالسکه رو تکی نمیفروشی؟🥲چون کریر دیگ لازمم نمیشه

عه مال نفسم همینه

چرا میفروشی خب استفادع کن میدونی کالسکه چقدر بدر میخوره مخصوصا مسافرت
کالسکه من از همین مدله انقدر استفاده کردم کهنه شده

من از این ماشین چهار چرخ ها میخام هرکس داشت بگه

سلام عزیزم خوبی یه شماره بده تماس بگیرم باهات من کالسکه رو میخوام

وای خواهر دیگ اینو مفت گذاشتی
حداقل ۳تومن یا ۵تومن بزار

خواهرم سه چهار تومن که فقط پول کالسکه است کریر رو نمی‌دونم چنده
ای کاش تهران بودم می‌خریدم ازت

۱۳۰۰ چیه بیشتربگو

بنظرم خاک بخوره گوشه انباری بهتره تا بذی ۱ میلیون ستش ۵ .۶ تومنه
یعنی دیکه بچه نمیخای؟؟؟

یعنی یک میلیون وسیصد؟؟؟

چرا میفروشی خب بزار برای بچه بعدیت

از کالسکه پسر منه
انقد استفاده کردم

چرا اینقدر مفت خواهر😂😂

مفته ولا

چرا میخای بفروشی

😂😂😂😂 ای بابا

عزیزم خوبی؟

سوال های مرتبط