بچم 8 ماهش شد و دندون درنیاورد

۱۸ پاسخ

دندون دیر در بیاره خوبه ک

بهتر
تا ۱۳ ماهگی وقت هست هرچی دیرتر بهتر

من پسرم دیروز دراورد

مامان من میگه قدیمیا میگفتت هربچه ای کمتر شیربخوره دیرتر دندون درمیاره،بچت کم شیرمیخوره؟

بچه فامیل ما میدوید ولی هنوز دندون نداشت

بهتر دیرتر اذیت شه

بهتر ..
اگه زود دربیاره باید درگیر پاک کردن دندوناش بعد شیر و قطره آهن باشی
یا باید شیرشب رو قطع کنین

من دختر اولم 10ماهگی دراورد

دختر منم در نیورده دیرتر بهتر تا شیر شب قطع بشه و خراب نشن

دخترمن تازه داره درمیاره

بله تا یکسال هم دیدم و نگرانی نداره

دختر منم نداره

هرچی دیرتر بهتر
من خودم مامانم میگه یکسال و دوماهت بود دندون دراوردی اما دخترم به من نرفت ۶ ماهه دندون دراورد😅

پسر من چندروز دیگه نه ماهش میشه و دندون نداره هنوز😂

پسرمنم ندارع

بچم ده ماهشه دندون ندارع گلم

عجله نکن اینطوری هم عذاب نداره هم درد نداره هم غذا میخوره
دکتر به من گفت ۱۳ ماه به بعد اگر درنیاورد تازه نگران شو

هر چی دیرتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی