۱۱ پاسخ

اینا بهترن من پسرم یکسالگی براش گرفتم تا سه سالگی هم استفاده کرد تحمل وزنش بالایه با خیال راحت بخر

اینا بهترن

پلاستیکی صندلی....اینا دیگه نوزادیه

من اینو‌ دارم بچم‌خیلی دوسدداره

از اون پلاستیکیا بنظرم

دختر من که از نوزادی اینا رو داره ولی اصلا الان که بزرگ تر شده نمی‌مونه توش

دختر منم از اینا داره خیلی خوبه

من برای پسرم این مدلی گرفتیم اما دریغ از یک بار نشستن خوشش نمیاد
بنظرم‌چون خیلی کمرش خم می مونه اذیت می شه

بنظرم از اونایی بگیر ک ب چارچوب در وصل میشه وزن بیشترم تحمل میکنه
ماله من از اوناس

دختر من از۸ماهگیش از همین تابا داره ولی با پایه. یعنی به سقف و میله بارفیکس نیست. بعد که قدش بلندترشد میزنم به میله بارفیکس. خیلی خوبه داخل میخوابه نیم ساعت چهل دقیقه ای

اگه برای خواب میخوای از این اگه برای بازی از اون پلاستیکیا . پسر من از نوزادی از اینا داره فقط توش میخوابه عادت دارع میخوابونم داخلش بعد که خوابید میارمش بیرون

سوال های مرتبط