۷ پاسخ

درود
من برای دخترم چکاب انجام دادم
کم خونی داشت مکمل اهن میخوره
ولی خب شنیدم اگه رشدش خوب باشه نیازی ب دادن ویتامین و مکمل نیست

من والا هم اهن هم مولتیش رو ادامه میدم ایرانی ها که کلا کمبود اهن دارن وویتامین دی من ادامه میدم

مولتی پدیابست
آهن لیپوزفر

سلام سحر عزیزم،ارس چون کم خونی داره دکتر گفت فولی مکس داشته باش هر وقت دیدی بیحاله بهش بده،و گفت همه باید تا ۱۲ سالگی ویتامین دی بخورن

عزیزم هیچ مکمل بعد ۲ سالگی لازم نیست
نمیگم پس بچه وزنش کم باشه یا کم خونی داشته باشه
من پسرم رو دوبار بردم،گفتن وزنش خوبه
فقط چون کم خونی داره آهن داد

هیچی
دختر من از روز اول نه ویتامین خورده نه قطره آهن...تحت نظر پزشک سنتی هستش
خداروشکر همه چیشم اوکیه❤

ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین♥️ مامان حسین♥️ ۲ سالگی
مامان مامان رادمهر مامان مامان رادمهر ۲ سالگی