۶ پاسخ

منم همین مشکل رو دارم

اگه با شیشه های معمولی میدی احتمالش زیاده
تا ی مدت کوتاهی با شیشه شیر یک قطره اون بده بعد باز چون بزرگ میشن میفهمن ول میکنن

اره پسرمن ول کرده الان با رابط بزور شیرش میدم نده بش با قطره چکون بده

بعیده به خصوص که الان خیلی کوچیکه و هنوز مقداری تشخیص سخته براش

درکل فقط سینه بدی بهتره شیرت زیادمیشه بامک زدن

چه شیشه شیری میدی این خیلی مهمه
چون بعضی شیشه شیر ها راحت شیر میاد بچه بد عادت میشه سینه نمیگیره

سوال های مرتبط