۱۰ پاسخ

منمممم

خانوم های عزیز من به این روشی که میگم بچمو از شیر گرفتم و اصلا اذیت نشدم
چهار روز اول از صبح که بچه بیدار میشه تا ساعت ۱۲ ظهر بهش شیر نمیدیم تا ۴ روز
بعد وارد ۴ روز دوم میشیم از صبح تا ساعت ۳ ظهر
و بعد وارد چهار روز سوم میشیم تا ساعت ۶ عصر
و بعد که وارد چهار روز چهارم شدین از ساعت ۹ شب به بعد بهش شیر میدین و ۴ روز که تموم شد تمام ن اصبی میشه ن لاغر و ن روح و روانش به هم میریزه
بعد که کلا از شیر گرفته شد دقیقا سه شب که گذشت بهش شیر نمیدادین سینتونو میدوشید و شب سوم که بچرو از شیر گرفتید بهش شیر بدید و بعد یه قرص کابروگلین دوز یک بخورید و تمام ن سینتون اذیت میشه ن خودتون ن بچتون با این روش سوال دیگه داشتید درخدمتم من مادرم دایه هستش و این کار هارو مادرم بهم گفت و من انجام دادم و واقعنم راضی هستم

به منم بگو

خب کجا پیام بدیم؟
همینجا میگفتی دیگه

خخخ جالب بود

خوب همینجا میگفتی همه بدونن

بگو عزیزم

من میخوام

ازت ممنونم ک اطلاعاتت رو دراختیار همه می ذاری بگو عزیزم

شیر مادر؟؟من میخوام بگیرم

سوال های مرتبط