منمممم
خانوم های عزیز من به این روشی که میگم بچمو از شیر گرفتم و اصلا اذیت نشدم
چهار روز اول از صبح که بچه بیدار میشه تا ساعت ۱۲ ظهر بهش شیر نمیدیم تا ۴ روز
بعد وارد ۴ روز دوم میشیم از صبح تا ساعت ۳ ظهر
و بعد وارد چهار روز سوم میشیم تا ساعت ۶ عصر
و بعد که وارد چهار روز چهارم شدین از ساعت ۹ شب به بعد بهش شیر میدین و ۴ روز که تموم شد تمام ن اصبی میشه ن لاغر و ن روح و روانش به هم میریزه
بعد که کلا از شیر گرفته شد دقیقا سه شب که گذشت بهش شیر نمیدادین سینتونو میدوشید و شب سوم که بچرو از شیر گرفتید بهش شیر بدید و بعد یه قرص کابروگلین دوز یک بخورید و تمام ن سینتون اذیت میشه ن خودتون ن بچتون با این روش سوال دیگه داشتید درخدمتم من مادرم دایه هستش و این کار هارو مادرم بهم گفت و من انجام دادم و واقعنم راضی هستم
به منم بگو
خب کجا پیام بدیم؟
همینجا میگفتی دیگه
خخخ جالب بود
خوب همینجا میگفتی همه بدونن
بگو عزیزم
من میخوام
ازت ممنونم ک اطلاعاتت رو دراختیار همه می ذاری بگو عزیزم
شیر مادر؟؟من میخوام بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.