من امپول ریه زدم تا دو روز حرکات نینیم کمتر شده بود(تکون میخورد ولی ضعیف) ولی قندم واقعا بالا رفت بعدش
بخاطر همین تا یه هفته میگن باید قند رورعایت کنی
من دردی نداشتم ولی چون قبلأسابقه زایمان زودرس داشتم دکترتوصیه کردبزنم زدم توهفته 28
منم دقیقا چون لگنم درد میگیره دکتر بهم داد و دیروز ۳ دوز اولو زدم. لگن دردت چطوریه؟
تمام داروهای شیمیایی کنار مزایا و فوایدشون ضرر هم دارن...
آمپول ریه هم اگر عوارضی داشته باشه، اولا که برای همه اون عوارض بروز نمیکنه
دوما اگر عوارضش بیشتر از مزایاش بود، دکترا هیچوقت به مادرا توصیه نمیکردن!
پس به دکتر اعتماد کن، سلامتی بچه واجب تره... از خدا بخواه که عامل سلامتیش باشه و به خیر بگذره!
این همه استفاده کردن و اتفاقی نیفتاده، شما هم مثل همونا.
الهی که به سلامتی و به وقتش زایمان کنی😍
یکی دو روز تکوناش کم میشه ممکنه معدتم اذیت کنه معدتو سبک نگهدار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.