میشه نظراتون راجب پشه بند بگین؟کمپی بگیرم یا کلبه ای؟

۱۰ پاسخ

من چتری گرفتم ب نظرم استفادش راحتتره و بهتره

من ازاینا ک شبیه چادر مسافرتیه گرفتم

من مثل چادری مسافرتی گرفتم تا 3 4 سالگی هم میتونه استفاده کنه

میشه عکسش رو بفرستین

من‌چتری‌گرفتم

چتری خوبه

اره خیلی کاربردیه

به نظر من کار بردیه پارکی جایی میری خیلی خوبه من کمپی گرفتم

من برای بچه اولم توری گرفتم خیلی راضی بودم

کلبه ای خوبه تا ۳ و ۴ سالم جواب میده

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری