من چتری گرفتم ب نظرم استفادش راحتتره و بهتره
من ازاینا ک شبیه چادر مسافرتیه گرفتم
من مثل چادری مسافرتی گرفتم تا 3 4 سالگی هم میتونه استفاده کنه
میشه عکسش رو بفرستین
منچتریگرفتم
چتری خوبه
اره خیلی کاربردیه
به نظر من کار بردیه پارکی جایی میری خیلی خوبه من کمپی گرفتم
من برای بچه اولم توری گرفتم خیلی راضی بودم
کلبه ای خوبه تا ۳ و ۴ سالم جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.