۷ پاسخ

ن. اضلا

داخل ارع درد داره منم انجام دادم درد میگیره انگار میسوزه طبیعی هست دیه نه ماه رابطه نداری یهو انجام میخای بدی اینجوری درد میگیره

سلام یک ماه بعد زایمان باژل لوبریکانت حتما انجام بدید یا ۴۰ روز

بعددوماه

بعد۴۰روز بود

بیمارستان میگه ۴۰ روز بگذره

زایمان اول چون بخیه خوردم ۴۰ روز بعدش
زایمان دوم بخیه نخوردم ۱۹روز بعدش😁

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان فہ‌۫͜ـهد👶🏻🩵. مامان فہ‌۫͜ـهد👶🏻🩵. ۱ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی