ن. اضلا
داخل ارع درد داره منم انجام دادم درد میگیره انگار میسوزه طبیعی هست دیه نه ماه رابطه نداری یهو انجام میخای بدی اینجوری درد میگیره
سلام یک ماه بعد زایمان باژل لوبریکانت حتما انجام بدید یا ۴۰ روز
بعددوماه
بعد۴۰روز بود
بیمارستان میگه ۴۰ روز بگذره
زایمان اول چون بخیه خوردم ۴۰ روز بعدش
زایمان دوم بخیه نخوردم ۱۹روز بعدش😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.