۹ پاسخ

دوماه بعد

من ۵۱ روز ناموفق بود نزدیک دو ماه

بعد 40روز، ترس نداره که

من هنوز ندارم🙃🙃🙃
برا بچه اولمم تا یکسال نداشتم ....

😂😂😂سوال منم هست
الان میان سوپرایزت میکنن میگن از روز ۱۰😂

من ۴۰روزبعد فقط میتونم توصیه کنم پهلو به پهلو انجام نده که نمیشه اصلا😫
روان کننده هم داشته باش و اینکه اونقدری که فکرمیکنی وحشتناک نیست

منک بیشتر دلم تنگ شده میگن سریع ۴۰ روز بشم البته هنوز خونریزی دارم 😐بخیه هامم نیفتاده

۴۵روز بعد

نزدیک پنجاه روز بعد با کلی ترس

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی