دوماه بعد
من ۵۱ روز ناموفق بود نزدیک دو ماه
بعد 40روز، ترس نداره که
من هنوز ندارم🙃🙃🙃
برا بچه اولمم تا یکسال نداشتم ....
😂😂😂سوال منم هست
الان میان سوپرایزت میکنن میگن از روز ۱۰😂
من ۴۰روزبعد فقط میتونم توصیه کنم پهلو به پهلو انجام نده که نمیشه اصلا😫
روان کننده هم داشته باش و اینکه اونقدری که فکرمیکنی وحشتناک نیست
منک بیشتر دلم تنگ شده میگن سریع ۴۰ روز بشم البته هنوز خونریزی دارم 😐بخیه هامم نیفتاده
۴۵روز بعد
نزدیک پنجاه روز بعد با کلی ترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.