بخاطر اینکه فشار به بخیه ها نیاد؛ عفونت و داستانهای مسخره بعدش؛ واقعاً باید صبر کرد وقتی بخیه کاملاً جوش خورده انجام داد..حالا رو بدن هرکی فرق داره. معمولاً دکتر بگه بهتره با توجه با دیدن بخیه هاتون👌🏻
من الان۵۱ و اصلا البته هنوز خونریزی دارم
ولی قطعا تا دوماهی به بالا اصلا کلا میترسممم
۶۵ روز البته من بخیه هام زیاد بود بخواتر همین آنقدر دیر رابطه داشتم
اگه ترمیمی بزنه برات تا60روز اگه نه 40روز
من که تا ۵۰ روز اصلا نتونستم
تا 40روز
حدقل تا ۴۰ روز نباید داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.