مامانی که طبیعی زایمان کردید کی رابطه داشتین؟

۷ پاسخ

بخاطر اینکه فشار به بخیه ها نیاد؛ عفونت و داستانهای مسخره بعدش؛ واقعاً باید صبر کرد وقتی بخیه کاملاً جوش خورده انجام داد..حالا رو بدن هرکی فرق داره. معمولاً دکتر بگه بهتره با توجه با دیدن بخیه هاتون👌🏻

من الان۵۱ و اصلا البته هنوز خونریزی دارم
ولی قطعا تا دوماهی به بالا اصلا کلا میترسممم

۶۵ روز البته من بخیه هام زیاد بود بخواتر همین آنقدر دیر رابطه داشتم

اگه ترمیمی بزنه برات تا60روز اگه نه 40روز

من که تا ۵۰ روز اصلا نتونستم

تا 40روز

حدقل تا ۴۰ روز نباید داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی