۱۰ پاسخ

تقریبا20 روز بعد ولی لکه بینیم که تقریبا قطع شده بود باز شروع شد

بعداز ۴۵ روز البته من سزارین شدم

یادمه یک ماه شده بود

پنجاه روز بعدش

دکتر گف ۴۰ ام به بعد.

۴۶ ام

من فعلا ندارم 🥲 دیگ وقتشه دم به تله بدم

من دکترم گفت از ۴۵روز میتونی داشته باشی

روز چهل

۴۰ روز ب بعد داشتع باش بهتره اذیت نشی
البته من سزارین بودم ولی اینجوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری