ایا کسی بوده با داشتن فیبروم باردار بشه؟؟

۲ پاسخ

اصلا کیست و تنبلی تخمدان و این چیزا ربطی نداره ؛ استرس هرکس نداشته باشه راحت باردار میشه ؛ خدا بخواد میده

اره میشن

سوال های مرتبط