خانما شما جشن تایین جنسیت گرفتید یا همینجوری گفتید به بقیه ؟

۱۱ پاسخ

ما از این قرتی بازیا نداشتیم😂
من سر اولی همینکه از اتاق اومدم بیرون به شوهرم گفتم اونم به بقیه گفت
سر اینم تا از مطب اومدم بیرون خواهرم بهش زنگ زد گفت و اینگونه شد بقیه هم فهمیدن😂😂

سلام عزیزم شما گرفتید؟!
من دوست دارم یه جشن دونفره بگیریم

من قرار بود جشن بگیرم به دکتر گفتم توی برگه بنویسه واسم ولی دکتر سونوگرافی حواسش نبود بلند جنسیت بچه رو گفت همه برنامه هامونو خراب کرد😂

من کلا سر اولی تعیین جنسیت نکردم
تا زایمان نمیدونستیم 😬وقتی زاییدم همه باهم فهمیدیم
الانم سر دومی برناممون همونه نمیخوایم بدونیم☺️

خانواده هامون خیلی اصرار دارن بگیریم ولی فکر نکنم بگیرم
واقعیتش ن پولشو دارم
از چشم زخمم میترسم

مادرهمسرم برامون تدارک جشن دیدن زندایی همسرم اومد سونوگرافی جنسیت رو به اون گفتن ماهم شب تو مهمونی سوپرایز شدیم 🩵😁

همینجوری گفتیم

همینجوری گفتم

ما میخواستیم کلیپ اینا بگیریم شرایط اینجوری شد بیخیال شدیم 😕

قراره بگیرم
ب خودم و وشوهرمم قرار نیس بگن🫤😅

من تعیین جنسیت دونفره میخام بگیرم باهمسر
بعد اعلام کنم😊

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد