۱۱ پاسخ

من نمی‌گیرم در حد کیک دونفره فقط

من گرفتم چون عکسش خاطره میشه برات کلا حسش قشنگه ولی فقط خانواده نزدیک خیلی کوچیک جمع جور
بماند ک بقیه ناراحت شده بودن چرا مارو دعوت نکردی ولی بنظر کسایی ک حسشون واقعی تره مامان بزرگ بابا بزرگا و دایی خاله عموهاش هستن

یه کیک بگیر خوشکل دوتایی عکس بگیرید

منم نمیگیرم.دوتا بادکنک آبی و صورتی میگیرم وقتی خواستم برم سونوی تعیین جنسیت بعد دکترم بادکنک رو بترکونه.پول جشنو خرج خود بچم میکنم وسیله ای چیزی واسش میخرم.

من رفتم سنو گفت دختره
ولی همه میگفتن پسره
بعد رفتم چند تا گیره خریدم تو جعبه کردم
اومد دادم دستش اصلا باور نمی‌کرد
خیلی خوشحال شد
تمام ب همین سادگی

من برای پسرم نگرفتم برای دخترمم نگرفتم گفتم فرقی نزارم دیگ سر پسرم خیلی حالم بد بود. البته تا ۲۷ هفته میگفتن دختره یهو گفتن پسر همون بهتر ک نگرفتم😂

من جشن انچنانی ای نگرفتم چون بنظرم برای هیچکس مهم نیست جنسیت بچه چی باشه جز پدر و مادر خود بچه و پدر بزرگ و مادر بزرگا و خاله و ...اینا
من بیشتر برای اینکه یادگاری داشته باشم یکی از دوستامو باخودم بردم سونو جنسیت رو به اون گفتن اونم کیک و اینا رو برام گرفت دونفری منو همسرم جشن گرفتیم

بله گرفتیم‌خانوادگی

من نه

عزیزم ی جشن دونفره باکیک بگیرهزینش کمتره

حتما بگیر یادگاری میمونه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۵ ماهگی
مامان نیلاجون🩷🧿 مامان نیلاجون🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان میراث و دیار مامان میراث و دیار هفته بیستم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان پناه خانومی🩷 مامان پناه خانومی🩷 ۵ ماهگی