۲ پاسخ

ماستلا خیلی خوبه. من با اینکه هرروز بچمو میبرم حموم بازم موهاش آسیب ندیده. موهاشم خیلی خیلی نازکه

ایروکس ...ماستلا

سوال های مرتبط