۳ پاسخ

دکتر به من لوراتادین داد برا آبریزش بینی داخل شیردهی مشکلی نداره

الان ۴روزه سرما خوردم هیچ دارویی جریت نکردم بخورم

به من گفتن شیر کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی