۵ پاسخ

ببین عفونت تو خونت یکم زیاد تر از حد مجازه به دکترت بگو حتما اوره بدنت یکم پایین تی ای بی سی هم نمیدونم چیه عزیزم ولی گلوکزت خوبه یک کوچولو بالاس باید رعایت کنی ک بیاد پایین ولی سه ساعتت خوبه

جوابت خوبه اون قرمزه نشونه عفونت داخل بدنه که چون بارداری این عدد نرماله. سلول های بچه اس اینطور نشون داده میشه . قندت خوبه . ذخیره آهنت کمه که بازم تو بارداری نرماله اونقدر مصرف داره بدنت به ذخیره نمیرسه . و اوره خونت پایینه این گذینه آخرو باید ببینی دکترت چی میگه

قندت که خوبه😁از اون سر در نمیارم🫣

قندت خوبه ولی بقیه شو نفهمیدم

☝️☝️☝️ گل های قشنگ 🤭🤭

سوال های مرتبط