۱۷ پاسخ

من ۷کیلو بود

وزن تولدش چقد بوده

آره کمه پسر من تو2ماهگی 6800بود

دختر من ۶۸۰۰ بود مهم اینه ک روی نمودار باشه عزیزم تپلی بالاتر از نمودار اصلا خوب نیست

من واسه واکسن چهارماهگی بردم ۷۲۰۰ بود

خوبه ککککک
بچه من ۵ هنوز

پسر من ۶ ماهگی ۶۴۰۰ بود
وزنش پسرت خوبه ماشاالله خدا حفظش کنه

۷۱۰۰الان

بچه من ۴ ماهگی ۵ و ۵۰۰ بود ولی بهداشت گفت خیلی کم نیست و مشکلی نداره

دختر من توی ۶/۵ ماهگی ۶/۶۰۰ هست! مطمئنی وزن بچه‌ت کمه؟! یا اومدی مسخره‌مون کنی؟ 😉😅😂

دختر منم همین حدودا بود

وای خدا مرد کوچولو🥹🥹

باید نسبت به وزن تولدش مقایسه بشه عزیزم نه بقیه بچه ها مثلا من بعد قربالگری ۱۸۰۰بود اللن تا۲هفته پیش ۵و۳۰۰ بود که خوبه عالیه بوه هر ماه ۵۰۰تا اضافه کنه عالیه نگرانی نداره

خوبه که دختر من ۶ ماهگی ۶۷۰۰ بود

خوبه ک دختررمن دیروز ۶۵۰۰ بود

۷۲۰۰ بود عزیزم

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان یاسین ویسنا مامان یاسین ویسنا ۱ سالگی