ما ک داریمم فرقی نمیبینیم. نه میاد سری بزنه
نه زنگی
نه روز دختری
نه هیچی
منم ک دارم دوسش ندارم
هعععععی😭
بابای من خیلی خوبه .بچمو نگه میداره کمکم.
خدایا کاشش بابای منم بود چقد بهش نیاز دارم😭
خدا رحمت کنه عزیزم
والا واسه ما هست ولی بود و نبودش فرق نداره🙂
وای نگو ک از شب عید ب بعد حالم صد برابر بدتره
با ی بچه نمیتونم برم پیشش ۵ شنبه نیم ساعت تونستم برم اشکام قط شده اینقد حالم بد بود ک نگو پاشدم رفتم ی جوب اب وسط ارامستان بود هرچی درخت بود اب دادم
بازم گریه ام نمی امد
چقدر دلم تنگ شده 😭😭😭😭😭
کاش....
منم یه بی احترامی بهم بود ک هر ثانیه میگفتم کاش بابام بود جرئت نمیکرد بهم تو بگه.....
کاش بابای منم بود😔😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.