کاشکی بابام بود


شیرخشک ببلاک کولیک نان

۹ پاسخ

ما ک داریمم فرقی نمیبینیم. نه میاد سری بزنه
نه زنگی
نه روز دختری
نه هیچی

منم ک دارم دوسش ندارم

هعععععی😭

بابای من خیلی خوبه .بچمو نگه میداره کمکم.

خدایا کاشش بابای منم بود چقد بهش نیاز دارم😭

خدا رحمت کنه عزیزم
والا واسه ما هست ولی بود و نبودش فرق نداره🙂

وای نگو ک از شب عید ب بعد حالم صد برابر بدتره
با ی بچه نمیتونم برم پیشش ۵ شنبه نیم ساعت تونستم برم اشکام قط شده اینقد حالم بد بود ک نگو پاشدم رفتم ی جوب اب وسط ارامستان بود هرچی درخت بود اب دادم
بازم گریه ام نمی امد
چقدر دلم تنگ شده 😭😭😭😭😭

کاش....
منم یه بی احترامی بهم بود ک هر ثانیه میگفتم کاش بابام بود جرئت نمیکرد بهم تو بگه.....

کاش بابای منم بود😔😭

سوال های مرتبط