میره نگران نباش
دختر دختر داییم کلا سینه خیز نرفت
یهو ی سالگی پاشد راه رفت
دختر من هنوزم نمیره
دختر منم نمیره
اشکال نداره نگران نباش
دختر منم🥲
پسر من با شروع ۹ ماهگی رفت
دختر منم😂
عزیزم بعد ۹ ماه هست اگه زیر ۹ بره زرنگه
البته این حرف دکتره متخصص کودکانه
شاید میخواد یهویی راه بره دیگه
نترس میره پسر منکه دیگ جونی برام نذاشته همشم تق میخوره زمین چاردست و پا میشه دستشو میگیره ب مبل و میز وامیسته هرچقدر ذوق دارم همونقدم استرس تا صبحم ک بیداره نمیخابه دیشب ی لحظه چشام سنگین شد با صدا گریش بیدار شدم خورده بود زمین😐
دخترت خوب غذا میخوره؟؟؟؟
دختر منم نمیره فدات شم😅
پسر من وارد هشت ماهگی شد سینه خیز رفت😑😂
دختر منم
دخترم داره وارد ده ماهگی میشه نمیره خاهر سهلع ۷ماه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.