۱۶ پاسخ

میره نگران نباش

دختر دختر داییم کلا سینه خیز نرفت
یهو ی سالگی پاشد راه رفت

دختر من هنوزم نمیره

دختر منم نمیره

اشکال نداره نگران نباش

دختر منم🥲

پسر من با شروع ۹ ماهگی رفت

دختر منم😂

عزیزم بعد ۹ ماه هست اگه زیر ۹ بره زرنگه
البته این حرف دکتره متخصص کودکانه

شاید میخواد یهویی راه بره دیگه

نترس میره پسر منکه دیگ جونی برام نذاشته همشم تق میخوره زمین چاردست و پا میشه دستشو میگیره ب مبل و میز وامیسته هرچقدر ذوق دارم همونقدم استرس تا صبحم ک بیداره نمیخابه دیشب ی لحظه چشام سنگین شد با صدا گریش بیدار شدم خورده بود زمین😐

دخترت خوب غذا میخوره؟؟؟؟

دختر منم نمیره فدات شم😅

پسر من وارد هشت ماهگی شد سینه خیز رفت😑😂

دختر منم

دخترم داره وارد ده ماهگی میشه نمیره خاهر سهلع ۷ماه😂

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی