عزیزم من ۳۹بود سرکلاژشدم بخاطر سقد های مکرر و زایمان زودرس ماها سابقمون خرابه بخاطر همون سرکلاژ شدیم
اصلا استرس نداشته باش ۳۷ عالیه من آنومالی ۳۵ بودم چند روز پیش هم رفتم سونو بازم ۳۵ بودم با اینکه وزن بچه بیشتر شده
بعضیا سابقه سقط یا زایمان زودرس دارن دکتر میگه انجام بدن
چون بعضیا سابقه زایمان زودرس دارن و دکتر صلاح میبینه که سرکلاژ بشن تا از زایمان زودرس جلوگیری بشه وگرن سرویکس ۳۰عادیه نگران نباش
چرا سرکلاژ ؟ منم از اول ۳۲ بود دکترمم گفت خوبه بعضیا با توجه با توجه به سابقه ای که دارن ممکن سرکلاژ بشن استرس نگیر تو ۳۷ استرس داری من چی بگیم زیاد سخت نگیر به خودت خدا بزرگه ❤️
من ۳۵بودم دکترم گفت خوبه
مال منم ۳۴باید الان استرس بگیرم چرا ۳۸بوده الان شده ۳۴ ول کن بخوای به هرچیزی فکر کنی کل بارداری برای خودت تلخ میکنی لذتشو ببر
اونها بهاطر سابقه زایمان زودرس دکترشون برای پیشگیری اینکار رو میکنه
برای تو عالیه سرویکس ات اصلا نگران نباش
نترس بابا منم ۳۲ هستم دکترم گفت خوبه
ن بابا تو گهواره به آدم استرس میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.