میگم بچه ها ۳۱ فروردین من وقت انومالی دارم. بنظرتون یک سونو برم ایراد داره؟ صدای قلبشو بشنوم
تو انومالی بگو چک کنن پشت گوش ننداز اصلا
منم امروز لبه واژن م یطوریه. احساس نبض لبه واژن دارم. نگرانم
استراحت کن و کارای سنگین نکن تا دردش بهتر بشه
منم همونجوریم نگران نباش طبیعیه اگر درد پریودی و لک بینی نداری طبیعیه یعنی هرچی میشه میگن طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.