دوستان طبیعیه این جای بخیه اینجوری شده؟

تصویر
۱۵ پاسخ

دکتر من انقدر قشنگ بخیه زده که اصلا مشخص نیست یه رد خیلی کم رنگی مشخصه

نه طبیعی نیست😐

یعنی بعد دنیا اومدن بچه شکم آدم این شکلی میشه

کدوم بیمارستان تو تربت عمل کردین؟

نه طبیعیه برا منو میدیدی وحشت میکردی هم بیکینیم باد کرده بود هم شکمم به مرور کمتر شد نگران اصلا نباش راه برو تحرک داشته باش و زود به زود دستشویی برو

خیییلی ورم کرده
برودکتر

چربی شکسته آویزون شده

اگ التهاب و قرمزی داره مراقبت کن و به دکتر نشون بده اینجا متخصص نیستن

گن ببندی اوکی میشه

یکم زیاد باز نکرده؟

مال من اينطوري نبود البته چسب ضدآب داشت روش

عزیزم ور کردم یا اینجوری تو عکس دیگه میشه

ورم داره ها

من حس میکنم ورم کرده یا واقعا ورم کرده؟

انگار ورم کرده

سوال های مرتبط

مامان بارین مامان بارین ۱ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی