خانوما عصاره پای مرغ چیجوری درست کنم

۳ پاسخ

گلم ما خوشمون میاد میذارم آبش خیلی کم میشه میخوریم فقط عصاره قلم و میگیرم ولی این مدلی درست میکنم پیاز و ریز میکنم با کمی روغن سرخ میکنم بهش سیر اظافه میکنم با زردچوبه و ادویه مرغ و فلفل وونمک آب میریزم میذارم بپزه آبش یذره موند کامل ک پخت جوری ک استخونا بزنه بیرون میشینیم میخوریم

من اول تو آب نمک چند ساعت خیسوندم و شستم بعد ناخن هاش رو با ✂️ زدم
مرحله بعد تو قابلمه بزرگ ریختم با آب خالی جوش اومد و این آبش رو دور ریختم کامل
بعد با آب یک عالمه پیاز خورد شده گذاشتم بپزه کامل زیرشو کم کردم از ظهر تا غروب روی گاز بود آبش که به نصفه رسید و پاهای مرغ قشنگ وا رفتتن کم کم اول آبش رو و بعد عصاره خود پای مرغ رو با فشار دست از صافی رد کردم تو قالب ریختم و بعد تو فریزر گذاشتم ببنده
۱ ساعت بعد که ژله ای بست برداشتم و برش زدم و بسته بندی کردم

پا مرع هارو بشور بعد بذار بپزه پیاز و زرد چوبه بزن بعد ک جوش اومد کف روش و بگیر بعد شعله کم بدار انقد بپزه ک تیکه تیکه بشه بعد خاموش کن خنک ک شد صاف کن ابش،و بعد بذار یخچال سفت بشه مث ژله میشه بعد تیکه کن بسته بندی کن بدار فریزر

سوال های مرتبط