من 15 فروردین رفتم 3/500
ببخشید هم سونو هستش هم ازمایش؟چجوریه؟
من ۱۷ فروردین رفتم دو هشتصد
۶۴۰۰ طب مادر و جنین
من ۶۴۰۰شد یک هفته پیش
بستگی داره دکتر چه چیزایی نوشته باشه برات من دیروز دادم ۳۶۰۰ شد
من 9 فروردین انجام دادم انومالی ساده 2400 بیمه تامین اجتماعی
من ۱۵ فروردین رفتم با بیمه ۳۷۱۰ تومن
من چهارشنبه قبلی رفتم 4330شد
من ۱۸ فروردین رفتم ۱۸۰۰ بود
برا هر شهری و هر منطقه از اون شهر فرق داره
من ۲۵اسفند۳۷۰۰دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.