سونوانومالی چقده هزینش؟

۱۲ پاسخ

من 15 فروردین رفتم 3/500

ببخشید هم سونو هستش هم ازمایش؟چجوریه؟

من ۱۷ فروردین رفتم دو هشتصد

۶۴۰۰ طب مادر و جنین

من ۶۴۰۰شد یک هفته پیش

بستگی داره دکتر چه چیزایی نوشته باشه برات من دیروز دادم ۳۶۰۰ شد

من 9 فروردین انجام دادم انومالی ساده 2400 بیمه تامین اجتماعی

من ۱۵ فروردین رفتم با بیمه ۳۷۱۰ تومن

من چهارشنبه قبلی رفتم 4330شد

من ۱۸ فروردین رفتم ۱۸۰۰ بود

برا هر شهری و هر منطقه از اون شهر فرق داره

من ۲۵اسفند۳۷۰۰دادم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته چهاردهم بارداری
مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آناناس مامان آناناس ۸ ماهگی
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته بیست‌ونهم بارداری