سلام خانما سونو جنسیت چقده هزینش؟

۵ پاسخ

3 هفته دیگه برین انومالی جنسیت هم بهتون میگن.سونو الکی و زیاد خوب نیست برای نینی

پرسیدم گفتن650
نهایت بتونیم با500انجام بدیم برات

من طول سرویس و تعیین جنسبت دوتاش 600

نری بهتره همونایی که دکتر مینویسرو بری
ان تی،آنومالی

من ششصد و خرده ای دادم فقط برای تعیین جنسیت

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته بیست‌ونهم بارداری