۳ پاسخ

۱۸هفته بری بهتره ،من ۱۸هفته رفتم والا خب گرفت از من ۱۷۰۰شد ولی یه دونه عکس سه بعدی داد

ان تی هم نشون میده

دو هفته ای دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق 🌰 مامان فندق 🌰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🩷 مامان جوجه رنگی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لاویا الینا🫄 مامان لاویا الینا🫄 روزهای ابتدایی تولد