آزاد من رفتم ۱ونیم
من ۵۰ تومن دادم دیروز
باید 1300 اینا باشه
بزار اول 16 هفته برو
منم طاقت ندارم دوست دارم زودتر بدونم چیه ، دکتر سونوما گفت ۱۵ ۱۶ هفته میتونی بیای برای جنسیت
من 19 هفته رفتم آنونالی
من وقتی انتی ک رفتم بهم گفت دختره بازپیش دکترم میرفتم براچکاب بادستگاه سونوصداقلبش ک میشنیداونم بهم دختره آزمایش سفلری سونوآنومالی هم گفتن دختره
توانتی باآنومالی بهت میگن
میگم اگه مطمئن نبود نمینوشت حداقل تو سونو.مگه نه؟؟
دختر هم اگ نوشته درسته منم درست بود
اره
انومالی رو باید چند هفته بدم؟؟
انتی گفت دختر تو سونوم هم نوشت اما اینجا میگن ب انتی اعتماد نکن
اره گفته میترسم برم سیسمونی بگیرم یه چیز دیگه بشه🫣
مگه ان تی بهت نگفته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.