خانوما کسی جدیدا سونو انتی رفته چقده هزینش؟

۱۱ پاسخ

من سونو وآزمایش ۲۲۰۰شدجفتش ۱تومن سونو ۱۲۰۰ازمایش

من با بیمه ۶۵۰ تقریبا

آزمایش هم ۱میلیون و ۱۲۳

۱میلیون و ۸۲۳

من رفتم آزاد۱۸۲۳

بستگی به جاش داره من هفته ۳۵۰۰ دادم

یکو دویص دادم من هفته پیش

من کدچ انجام آروم یک میلیون

بستگی داره
نزدیک دوتومن سونو یک تومن ازمایش

کرج 1300

بستگی داره کجا بخوای انجام بدی مثلا من تهران رفتم ۳خورده ای ولی توی کرج پرسیدم ۱تومن بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان آوین و نخودی مامان آوین و نخودی هفته بیستم بارداری