سلام خانومای تربتی
جدیدا سونو انتی رفتین ؟
هزینش چقده ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دیروز ۳۵۰۰ آزاد

من 2100

3 تومن آزاد
1/24 رفتم

1470
18فروردین رفتم

من ۵ فروردین رفتم ۳۲۰۰

ماه پیش رفتم ۲۲۰۰ با بیمه تامین

سلام من دوازدهم رفتم ۲ و ۸۰۰ شد

۲۷۰۰یه هفته پیش

۲میلیون و۶هزارتومان برای من شد

2200 اخرای فروردین رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان نیکان و هامین مامان نیکان و هامین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته بیستم بارداری
مامان آوین و نخودی مامان آوین و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری