خانومای شیرازی جدیدا پیش دکتر فرجی ان تی رفتین هزینش چقده؟

۴ پاسخ

دکتر منه گفته ۵.۲۰۰ میشه

۳۵۰۰بود یزدان پناه جنسیتم گفت

من انومالیو مبخوام برم
ان تی رو رفتم یزدان پناه

من قراره برم بهم گفته ۵۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 نینی💙 مامان نیلا🩷 نینی💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری