۵ پاسخ

من اونجا سقط انجام دادم اینقد دکتر بی مسئولیت بود که جفتمو داخل رحمم گذاشت طبیعی بودم جفتم عفونت کرد تو رحمم بهم نگفتن بخاطر جفته
اومدم شهرمون خون ریزی قطع نمیشد تمام بدنم خونش رفت حالم بد شد بیهوش شدم بردنم بیمارستان کوتاه انجام دادم سه روز بستری شدم بهم خون زدن بعد مرخص شدم یعنی منو به کشتن داشتن میدادن این بیمارستان دکترش از مرگ برگشتم

منم لایک کن اونجا میخوام زایمان کنم راضی ام دختر اولمم اونجا زایمان کردم ازاد سه سال پیش شد ۷ تومن سه شب بودم ولی با بیمه میشد ۲تومن

اگر تامین اجتماعی داری، اورژانسی هم میتونی بری
رایگان ولی بیمه نداشته باشی خصوصی حساب میشه

برو میلاد

من رفتم بخاطر بارداری خارج رحمی سونو و آزمایش دادم.شد ۵۰تومن با ویزیت و اینا

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد