سلام ابجیا هزینه سونو تعین جنسیت چقده؟؟؟

۸ پاسخ

من تو ان تی گفت مشخص نیست
دو‌هفته بعدش رفتم خودم دادم گفت پسره
اما تو ان تی ۱۸ هفتگی گفت دختره
گفت اون تایمی که رفتی زود بوده

اوکی ابجیا🫶💋

من۴۰۰دادم

من رفتم ۵۰۰

شهر ما ۴۰۰

۵۶۰ فقط تعیین جنسیت

مو تو انتی جنسیت بهم گفت۱۷۰۰شد

حدودا هشتصد اینا

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری