۶ پاسخ

چون سوخت و ساز بدن زیاده بچه ها باید از یا جایی تعریق کنن خب کف دست و پا عزق میکنه و این کاملا طبیعیه

بچه های منم زیاد عرق میکنن طبیعیه سوخت و ساز بدن بالاس

منم پسرم اینجوریه دستاشم کلی عرق میکنه از چن تا پزشک اطفال پرسیدم میگفتن کاملا طبیعیه ؛انتهای اندامها یعنی همین دست و پاشون تعریق زیاد داره

گرمشه حتما

اره دختر منم
نگرانم
خودم از بچگی همیشه خیس بوده دست و پام
شوهرم میگ ارثیه
نمی‌دونم

خونه رو‌خیلی گرم نمیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی