چون سوخت و ساز بدن زیاده بچه ها باید از یا جایی تعریق کنن خب کف دست و پا عزق میکنه و این کاملا طبیعیه
بچه های منم زیاد عرق میکنن طبیعیه سوخت و ساز بدن بالاس
منم پسرم اینجوریه دستاشم کلی عرق میکنه از چن تا پزشک اطفال پرسیدم میگفتن کاملا طبیعیه ؛انتهای اندامها یعنی همین دست و پاشون تعریق زیاد داره
گرمشه حتما
اره دختر منم
نگرانم
خودم از بچگی همیشه خیس بوده دست و پام
شوهرم میگ ارثیه
نمیدونم
خونه روخیلی گرم نمیکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.