۶ پاسخ

بله من

بنظرم وقتی مثبت نباشه ممکن نیس منفی باشه مگر اینکه خراب باشه یا خیلی زود زده باشی چون اکه مثبت باشه حتی شده خیلییییی کمرنگم باشه ولی دوخت میشه

من ۲۰روز تاخیر هم منفی بود

بله من

مال من اوایل یه خط خیلی کم رنگ میشد اصلا معلوم نبود انداختم دور گفتم فردا پس فردا پریود میشم
نشدم ولی
بعد دوباره یه شب زدم پر رنگ شد
تازه لکه بینی هم داشتم
لکه بینی لانه گزینی بود گفتم میخوام پریود بشم لابد

اره من

سوال های مرتبط

مامان نور چشمام❤️‍🔥 مامان نور چشمام❤️‍🔥 ۲ سالگی