۶ پاسخ

از بیرون جرمگیر لباسشویی بگیر خوبه

سرکه جوش شیرین

سرکه جوش شیرین نمک ابلیمو تاید و وایتکس من اینارو میریزم همیشه

قرص جرمگير ناتار عاليه

قرص کالگن بگیر یکی میندازی تو لگن خالی با دور بالا و بالاترین زمان میزاری خوب بشور وقتی تموم شد بازش کن درب پایین ماشین ک سمت زمینه بازش کن اب و اشغالاش در میاد

لباسشویی منم اون واشراش یه قسمتی سیاه شده پاک نمیشه نمیدونم چجوری اونو تمیز کنم 🤔

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی